Kundeservice

Kundeservice

Læs også vores FAQ

Har du spørgsmål til levering, returnering eller andet. Så finder du det meste her på siden.
Du finder vores FAQ (Frequently Asked Questions) længere nede på denne side, hvor du kan se svar på de mest almindelige spørgsmål. Kan du ikke finde dit svar - så kontakt os gerne via vores kontaktformular eller ring til os.

Levering + Click & Collect

- Leveringsmetode - Alle pakker sendes med PostNord.
- Leveringstid - Vi afsender ordrer alle hverdage mellem 8-12. Leveringstid er derefter 1-2 hverdage.
- Leveringspris - Er differentieret og baseret på vægt, og start fra kr. 49 v/ valg af pakkeshop-boks. Der er tilmed gratis fragt v/ køb for 800 kr. eller mere.
- Click & Collect - Du har mulighed for at afhente din ordre på vores adresse:
Perspektivvej 2, 9900 Frederikshavn, på hverdage mellem 8-12. Du får direkte besked når din ordre er klar til afhentning.

Returnering & Fortrydelsesret

Reklamationsret

Reklamationsret – Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation, denne type fejl skal oplyses straks når produktet er modtaget eller senset 14 dage efter købet. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet, eller ved almindeligt forventeligt slid.

Hvis en vare viser sig at være mangelfuld, giver købeloven dig mulighed for at vælge mellem flere løsninger.
Dine valgmuligheder er:
- Du kan få manglen afhjulpet, fx få varen repareret
- Du kan få varen byttet til en ny vare
- Du kan få et afslag i prisen
- Du kan få pengene tilbage – hæve købet
Hvis du vælger at få pengene tilbage eller et afslag i prisen, kan vi (sælgeren) dog afvise dit krav, hvis sælgeren i stedet tilbyder dig at vælge mellem, at få manglen afhjulpet, fx ved en reparation eller at få varen ombyttet. Du kan dog ikke forlange at hæve købet og få pengene tilbage, hvis der er tale om en uvæsentlig mangel.
Skader opstået i forbindelse med levering (her menes skader på modtagers ejendom) er en sag mellem fragt firma og modtager, der betales derfor ikke erstatninger af TopOutdoor.dk.

Fortydelsesret

Fortrydelsesret - Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet. Meddelelsen skal gives pr. mail eller via vores kontaktformular. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du har købt en vare, der er fremstillet specielt til dig.

Kunden skal selv dække returnerings omkostninger ved udnyttelse af fortrydelsesret. Varens købspris vil kunden få betalt tilbage efter Topvirks lager har modtaget varen.

Varens stand, når du sender den retur – Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Varen skal være i ubrugt og uåbnet original emballage ved udnyttelse af fortrydelsesretten.

Returnering - Retur adresse

Retur adresse – Varen sendes til:
Topvirk, Perspektivvej 2, 9900 Frederikshavn.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
- Dit navn og adresse
- Ordrenummer & varenummer det vedrører (evt. kopi af faktura)
- Eventuelt dit konto nr. (så vi hurtigere kan sende dig penge retur - ellers bliver beløbet sat ind på kort som blev brugt ved købet)

FAQ

Herunder finder du svar på det mest ofte stillede spørgsmål.

TopOutdoor.dk er en webshop ejet af Topvirk (cvr.: 34107998). Topvirk er en socialøkonomisk virksomhed, der bl.a. beskæftiger mennesker, der er bevilget et fleksjob.
Når du handler på TopOutdoor.dk, er du socialt ansvarlig og du styrker dermed det rummelige arbejdsmarked.

Nogle af produkterne er danske, bl.a. vores Grill- & Bålstativ, Y-Stavene og vores stål juletræer. Disse er dansk produceret og designet på Topvirks værksted i Frederikshavn.

Nej desværre. Vi leverer det kun i galvaniseret stål (som man kan se på billederne).

Ja, bålstativet er galvaniseret og ruster derfor ikke. Kan derfor holde i mange år. Grillristen, er dog en sliddel, og skal udskiftes med tiden.

Ja, men kun efter aftale. Du skal vælge “Click & Collect” – Og du vil få besked så snart ordren kan hentes. Ordre kan derefter afhentes på vores adresse (Perspektivvej 2, 9900 Frederikshavn) mellem kl.8-12 på hverdage.

Hvis du skal bruge en stor mængde produkter fra TopOutdoor.dk, da kan vi måske lave en skarpere pris an på mængden. Du er velkommen til at kontakte Allan på +45 30 59 79 53 og forhør dig.

Ja, hvis du handler for 800 kr. eller mere, så får du automatisk gratis fragt (leveret direkte).

Det kommer an på hvilken fragtmetode du vælger. Om det er til pakkeshop/boks, direkte levering eller PostNord Erhvervs levering. Alle leveringspriser differentieret og baseret på vægt. Køber du for mere end 800 kr. så får du gratis fragt og leveret direkte til døren.